آخرین وضعیت سلامت پیشکسوت رادیو از زبان معاون صدا؛ 

مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند

مسعود اسکویی گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت که چند روز پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله بستری بود به بخش عمومی منتقل شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۹۷۲

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، دکتر مهدی آذرمکان، قائم مقام معاونت صدا بعد از انتقال مسعود اسکویی در بخش عمومی به عیادت مسعود اسکویی گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رفت و جویای احوال او شد. وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این پیشکسوت رادیو در گفتگو با پزشکان معالج استاد اسکویی در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند.

گفتنی است، بیش از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی به تلویزیون و رادیو می گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می شناسند. در سال هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی ها با صدای اسکویی، صحنه های مسابقات ورزشی را خیالپردازی می کردند.

صدایی همیشه جوان و گیرا و منحصر به فرد که صاحبش، خاطرات زیادی از سال ها اجرا دارد. مسعود اسکویی با گذراندن دوره های مختلف تهیه خبر ورزشی به عنوان اولین گزارشگر در ورزش های مختلف شناخته می شود‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها